Bingo med Biblioteket 2024

Sådan indsender du din bingoplade
Bingopladen skal afleveres senest mandag 13. januar 2025.
Du kan indsende din bingoplade på en af disse måder:
1: afleverer bingopladen i en Bingo-postkasse på dit bibliotek
2: scan bingopladen ind eller tag et billede af den (både for-og bagside) og send den til biblioteket@sonderborg.dk
eller 3: udfyld formularen nedenfor
Tryk på "indsend", når du er færdig. Vær opmærksom på, at alle felter med en rød stjerne skal udfyldes. Når du lander på en kvitteringsside, har vi registreret din bingoplade.
For at deltage i konkurrencen skal du bo i Sønderborg Kommune.
Hvad har du læst i 2024?
I felterne nedenfor skal du skrive forfatter og titel på de bøger, du har læst i 2024. Hvis du udfylder alle 12 kategorier med hver sin bog, deltager du i lodtrækningen om hovedpræmien. Hvis du kun udfylder enkelte af felterne, deltager du i lodtrækningen om "godt kæmpet"-præmien.
Skriv også forfatter og titel. Måske bruger vi på et tidspunkt din anbefaling sammen med dit navn i vores formidling.

BEMÆRK!: Indsæt aldrig CPR-nummer eller følsomme oplysninger i formularen. Læs mere om behandlingen af persondata i vores privatlivspolitik.