The Fantasy Fellowship i Sønderborg

5. juli 2021
The Fantasy Fellowship i Sønderborg er en læsekreds for voksne, der interesserer sig for fantasy.

Læser du fantasy? Kunne du tænke dig hyggelige stunder, hvor du i godt selskab kan dyrke fantasygenren? Så kom og vær med til hyggeligt samvær og bogsnak. Der er altid plads til flere med lyst til gode grin og god fantasy.

Om The Fantasy Fellowship Sønderborg:
Gruppen er organiseret gennem en Facebookgruppe, men mødes fysisk og diskuterer den læste bog. Vi mødes den første onsdag i hver måned fra kl. 19-21 på Biblioteket Sønderborg.
Når der skal vælges bøger, stemmer vi altid på demokratisk vis. Ved udenlandske forfattere er der bøger på både dansk og engelsk.

Blev del af The Fantasy Fellowship: Sønderborg på Facebook, og bliv klogere på, hvad vi er for en læsekreds, hvornår vi mødes og hvorfor du selvfølgelig skal være med.

Vi glæder os til at se dig!

Kontaktperson på biblioteket: Morten Raarup Jørgensen: mujr@sonderborg.dk.

The Fantasy Fellowship blev grundlagt i 2016 i Esbjerg af en gruppe ildsjæle, der med succes har formået at skabe et fællesskab om fantasy.

The Fantasy Fellowship: Sønderborg er en del af Fantasyfestival og præsenteres i samarbejde med Forlaget Ulven og Uglen.