Voksne

Bøger til dit barnebarn

Portræt af Karla Dons Jensen og Anne-Mette Bork
Bogholderiet sætter fokus på de allerbedste børnebøger
Billet: Gratis
Niveau 2, Indsigten

Nørre Havnegade 15
6400 Sønderborg
Danmark

"Jeg vil rigtig gerne læse bøger sammen med mit barnebarn, men hvad skal vi læse?" Står du også med det spørgsmål, og synes du, det kan være en jungle at finde den rette bog? Så er dette arrangement lige noget for dig. Det kunne jo også være, at der skal en boggave til barnebarnet under juletræet i år, og så kan du også hente inspiration her.

Børnebibliotekarerne Karla Dons Jensen og Anne-Mette Bork vil præsentere nogle af deres yndlingsbøger, og der er mange. Så forbered dig på en omfattende litteraturliste med de allerbedste børnebøger. Der er bøger til de helt små, da det er aldrig for tidligt at begynde at læse for de små pus, og helt op til teenageren. Du får et inspirerende indspark til læseglæden og -lysten med sjove, spændende og vidt forskellige bøger.