Nyt til dig

Trygt, nemt og sikkert at betale til biblioteket

Så er vi i luften med vores nyeste sikkerhedsopgradering

Af Camilla

Forsiden Nyt om biblioteket Voksne
En ældre herre sidder i sin sofa med en computer på skødet og et kreditkort i hånden. I baggrunden ses resten af en hyggelig stue.

Biblioteket Sønderborg er overgået til et smartere og mere sikkert system, når det handler om at håndtere inddragelse af økonomiske mellemværender – og det er en kæmpe fordel for dig.

Skulle du have et udestående, så vil du fremover ganske enkelt modtage en meddelelse via sikker Digital Post, hvori der er et direkte link til at kunne betale dit skyldige beløb. Du kan også få overblik og betale dine eventuelle gebyrer og erstatninger på Mit Betalingsoverblik. Nemt og sikkert!

Få et overblik her:

Antal dage:Voksne:Børn (0-15 år):
Fra 15 dage efter lånetidens ophør:50 kr.20 kr.
Fra 42 dage efter lånetidens ophør:200 kr.50 kr.

Du kan naturligvis stadig følge med i dine lån, afleveringsfrister og dine mellemværender ved at logge ind på vores hjemmeside eller i app'en Biblioteket.