Voksne

DR Romanklubben: Onsdagsholdet

DR Romanklubbens logo
Har du lyst til at dele dine læseoplevelser med andre entusiastiske læsere? DR Romanklubben er en lokal læsekreds i et nationalt fællesskab. På biblioteker i alle egne af Danmark mødes læsere for at diskutere seks nye danske romaner.
Billet: Gratis
Mp1.1

Nørre Havnegade 15
6400 Sønderborg
Danmark

De seks bøger på programmet er alle nomineret til DR Romanprisen, der uddeles i juni 2025. De lokale læsekredse har direkte indflydelse på, hvilken bog der skal løbe med prisen. Tidligere er prisen gået til forfattere som Keld Conradsen, Maren Uthaug, Ida Jessen, Iben Mondrup og Kim Blæsbjerg.
DR Romanklubben er for dig, der er interesseret i ny dansk litteratur, og som har lyst til at udfordre dine vante læsevaner – og så skal du ikke mindst have lyst til at dele dine læseoplevelser med andre.
I Sønderborg har vi to DR Romanklubber. De mødes en gang om måneden. Den ene klub mødes mandag formiddag og den anden onsdag eftermiddag. Til alle møder deltager en bibliotekar som ordstyrer og læsekollega.

Tilmeldingsfrist: 1. november