Tilmelding til Sønderjyllands Bogmesse 20. april 2024

Sidste frist for tilmelding: mandag 15. april 2024

Når du er færdig med formularen, skal du klikke på "Indsend" nederst på siden. Herefter kommer du til en ny side, og du modtager en kvitteringsmail.
NB: Hvis du ikke bliver sendt videre, er det fordi, et eller flere felter ikke er udfyldt; alle felter med en rød stjerne skal udfyldes. Udfyld felterne, og klik på "Indsend" igen.

Forfatternavn eller navn på virksomhed/forening. Dette navn vises i en offentlig oversigt på bibliotekets hjemmeside, der opdateres løbende med nye tilmeldinger.

Hvis du tilmelder et forlag eller en gruppe af forfattere, kan du her skrive navnene på de forfattere, der deltager på messen. Navnene offentliggøres på messens hjemmeside.

Hvis du ikke har mulighed for at være til stede på messen, kan medarbejdere fra Biblioteket Sønderborg holde øje med din stand.
Du skal som udgangspunkt selv sørge for at gøre standen klar og pakke den ned igen, og standen skal kunne være selvbetjent. De konkrete deltaljer aftales enkeltvist efter tilmelding.

Du kan vælge flere valgmuligheder
fx "krimi", "fantasy", "digte", "biografier", "historiske fagbøger", "kogebøger", "selvhjælp" eller andet.
Her menes antal titler, ikke det samlede antal medbragte bøger.

For at deltage på messen skal forfatter/virksomhed/forening have tilknytning til Sønderjylland - enten være bosiddende i Sønderjylland, have en anden stærk tilknytning til Sønderjylland, eller de medbragte bøger skal omhandle Sønderjylland.

Her kan du skrive en besked til os, hvis du har brug for det.

BEMÆRK!: Indsæt aldrig CPR-nummer eller følsomme oplysninger i formularen. Læs mere om behandlingen af persondata i vores privatlivspolitik.