Er dit barn låner på biblioteket?

2. februar 2024
Fantastisk! Så har dit barn allerede glæde af alle de gode muligheder, som biblioteket tilbyder - men du skal registrere dig som værge.

Det er helt gratis at låne på biblioteket, og bøger åbner op for en magisk verden for børn, såvel som for voksne. Skal dine børn fortsat have adgang til vores store samling af spændende historier og gode bøger?

Så er det vigtigt, du registrerer dig som værge med MitID, hvis dit barn er under 18 år. Det er heldigvis hurtig klaret, og vi hjælper dig meget gerne, hvis du medbringer dit sundhedskort og MitID og stikker ind forbi dit lokale bibliotek i vores betjente åbningstider.

Du kan også gøre det hjemmefra ved at trykke på knappen "Tilføj værge" oppe i højre hjørne eller følge dette link:

Tilføj værge med MitID

Er dit barn endnu ikke låner?

Som bruger på biblioteket kan du også låne e-bøger og lydbøger på eReolen, se film fra Filmstriben, samt låse dig ind på kommunens selvbetjente biblioteker uden for den betjente åbningstid. For at kunne låne, skal du eller dit barn oprettes som bruger - det kan du gøre ved at klikke på linket Ny bruger oppe i højre hjørne eller ved at følge dette link:

Børn under 18 år skal oprettes af en forælder eller en værge, der skal godkende via MitID.

Vi glæder os til at se dig på Biblioteket Sønderborg!