Et forfriskende forår forude

2. januar 2024
Det nyeste program er landet på dit bibliotek!

Du er inviteret med til en sæson spækket med inspirerede, højaktuelle og litterære oplevelser for alle aldre.

Foråret byder blandt andet på Debatfestival, der er arrangeret i samarbejde med AOF, FOF, GOK, LOF og Sønderjyllands Kunstskole. Du kan også komme med til Sønderjyllands Bogmesse eller sikre dig en billet til et af de altid inspirerende forfattersamtaler.

Der er både sang, fællessang og MGP for de mindste – og naturligvis masser af mega fede børneteaterforestillinger.

Og så er det første gang vores team af unge frivillige kulturskabere arrangerer events til andre unge!

Alt dette og meget, meget mere venter dig i det spritnye program. Find det på Biblioteket Sønderborg og alle lokalbiblioteker allerede nu. Det er – som altid – populært, så husk at få dit eksemplar med hjem allerede i dag.

Vi GLÆDER os til at se dig!