50 kr. inkl. et glas vin
Koncerter og musik

Vin & Vinyl: Vinyle Vibes fra Eurovision – Før, nu og dengang

2. maj 2024
Nyd en aften i vinylens autentiske lydunivers, når bibliotekarerne Claus og Camilla vender plader og har fokus på en udvalgt niche fra musikkens verden – denne gang med Vinyle Vibes fra Eurovision, fra før, nu og dengang.

Claus og Camilla inviterer indenfor i vinylens autentiske lydunivers. Vi vender plader og har som altid fokus på en udvalgt niche fra musikkens verden. Vi skal lytte til de sprøde karakteristiske lp-toner og udveksle musikanekdoter, alt imens vi fejrer vinylens comeback med et lækkert glas vin.

Hver aften har sin egen overskrift, og dette forår starter med et tilbageblik på det musikalske år, der gik. Og så står sæsonen i fejringens tegn, når vi dancing queen’er den for vildt i anledning af ABBA’s 50-års jubilæum – MAMMA MIA, Chiquititas, det bliver stort! Det stopper naturligvis ikke her, og vi skal også krone en anden slags dronninger, nemlig de kvindelige danske stemmer, der har været med til at væve det danske lydtapet. Og endelig står den så på den ultimative glitrende ekstravagance, når selveste Eurovision er på menuen.

Vi glæder os at skabe fortryllende aftener i hinandens og musikkens selskab.